Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke videokaart van Asus moet ik kopen?

Ik ben opzoek naar een videokaart van Asus nvidia met een hdmi en RGB ingang mijn budget ligt rond de 200 euro

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
756

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zou wel handig geweest zijn als we wisten wat je doel er precies mee is.

Video editing, Photoshoppen etc.

http://tweakers.net/pricewatch/312826/asus-gt640-2gd3.html#tab:info

Voor gaming op high/ultra

http://tweakers.net/pricewatch/280379/asus-engtx550-ti-dc-top-di-1gd5.html#tab:info

alhoewel de gaming graphic card een budget kaart is zou ik, als je hem wel voor gaming wilt gaan gebruiken, even door sparen tot 300-400 euro. voor dit geld kan je een kaart krijgen de de komende jaren zeker weten met de nieuwste games mee gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke, stel dat ik wel dat geld heb, welke moet ik dan kopen?
Mag ik vragen waarom je persé een Asus videokaart wilt ?

Asus is namelijk een merk, de videokaarten worden door nVidia ontworpen en Foxconn sleutelt ze in elkaar.

Een GTX560 (binnen je budget) van zowel EVGA, Asus, MSI en Club3d (nederlands bedrijf) hebben allen dezelfde architectuur aan boord (dit noemt met een reference card), wat er echter verschilt is dat ze allen een andere koeler hebben, en de merken willen nog wel eens sleutelen aan de snelheid, waarbij EVGA en MSI de echte helden zijn qua het combineren van snelheid, geluidsbeperking en design (het zogeheten prijs/kwaliteit beleid).

Asus is op zich een goed merk, maar de garantie-afhandeling is een regelrechte ramp, mits je dit eens nodig hebt natuurlijk.

Wij raden onze klanten Asus af i.v.m. garantieperikelen en prijs/kwaliteit t.o.v. andere merken, zoals bovengenoemde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding