Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een oud laptop scherm aansluiten aan een pc?

Ik heb een laptopscherm (alleen het scherm) hier liggen. Nu wil ik hem gebruiken om een als beeldscherm van mijn pc te gebruiken. Moet ik hier een kit voor kopen, of kan dit op een andere manier?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
578
capthavoc
11 jaar geleden
wat een gedoe zal dat worden volgens mij kan het gewoon niet omdat je gewoon niet de juiste plugs kan vinden die zijn er niet
dus zal je ze zelf moeten maken
en daar gaat gegarandeerd iets fout mee
dus misschien beter te ruilen met iemand op marktplaats of zo ? voor een gewoon beeldscherm

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Met alleen een scherm kom je er niet. De bekabeling die normaal naar je "toetsenbord" gaat van dat beeldscherm, moet voorzien worden van een stekker waarmee je je "normale" scherm van je pc aan je pc vastzet. Dan moet er nog voeding bij (stroom) die normaal verdeeld word onder je toetsenbord van je laptop en dat ligt nog ingewikkelder, dus je moet er sowieso "een kit" voor kopen, maar beter is een complete oude laptop of nog beter een "normaal" pc scherm ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding