Waar moet ik op letten bij aanschaf van een router? Zie uitleg.

In mijn zelfstandige studentenkamer met eigen voordeur is aanwezig een "stopcontact" waar een internet kabel in moet. Deze kabel is aangesloten op mijn laptop. Ik wil draadloos internet omdat ik ook in bezit ben van een smartphone.

11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het ALLEREERST is de (mogelijke) WiFi van een router in te stellen met een eigen wachtwoord. Voor dat je wat-dan-ook gaat doen. Het is soms schrijnend te zien (ja, letterlijk; te zien) hoe slecht mensen hun pc's beveiliginen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De eerste de beste leuke wifi router aanbieding nemen, ze ontlopen elkaar nauwlijks, zeker niet met licht gebruik.