Aanschaf van Game PC, waar moet ik op letten?

Ik heb een afspraak gemaakt om naar een pc te kijken, die ik wil gebruiken voor het onder andere spelen van GW2.

dit zijn de specificaties :

Kast: Cooler Master Elite 335
Voeding: Recom RC-450 (450 Watt)
Moederbord: MSI 870-C45
Processor: AMD Phenom II X4 810
Koeler: AMD Boxed koeler
Ram geheugen: Corsair XMS3 (2x 2gb 1333 mhz)
Videokaart: ATI 4870 (1gb GDDR5 geheugen)
Hard-Disk: Samsung 1tb 103UJ
DVD: Dvd-rom

waarop kan ik eventueel letten, en is het een goeie koop voor 250 euro?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Voor 250 euro zou ik het zeker doen.
ik neem aan dat de pc 2e hands is?

Dan moet je even goed letten op de hoeveelheid stof in de kast. en of de pc natuurlijk werkt.
Ook is het verstandig om te kijken of de Windows versie die staat geïnstalleerd wel legaal is.

Je kan deze pc eventueel upgraden door er meer werkgeheugen in te doen, je videokaart in sli zetten (2videokaarten verbonden met elkaar) of een snellere kopen.

En de CPU koeler is standaard dus die zal niet zo goed koelen en de geluidsproductie zal ook niet bepaald goed zijn.

Je kan er ook een SSD in doen waardoor de pc / games razendsnel opstarten.

En kijk hoeveel ventilatoren de pc heeft. zodat hij niet oververhit raakt.

hopelijk heb ik je hiermee genoeg geïnformeerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
erg bedankt voor je antwoord, zeer behulpzaam.
nu weet ik dus waar ik zoal voor op moet letten.
als ik verdere hulp nodig heb met het upgraden hoor je nog van me! mvg fabio