hoe kan ik mijn hdmi poort activeren?

ik wil me pc graag aan sluiten aan me tv zodat ik via me pc films op me tv kan kijken. dit wil ik doen via hdmi maar als ik een hdmi kabel aansluit geeft die geen signaal door nu heb ik even op internet gekeken en schijnt het zo te zijn dat deze op me moederbord zit en deze is uit geschakeld. hoe kan ik deze activeren?

alvast bedankt

het gaat hier om een: AP tornado 3

Toegevoegd na 57 minuten:
heb het geprobeerd maar hij geeft hem niet aan. ook niet als ik hem uitgeschakelde apparaten laat tonen.
voor de duidelijkheid geen van de porten van me moederbord werkt.

Toegevoegd na 2 uur:
is opgelost moest via bios

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
40.6K

Antwoorden (1)

AP Tornado is het merk van je computer zegt niets over je HDMI-aansluiting of moederbord. Ga naar Control Panel, gan naar Device Manager, bij Sound Video Game Controller moet je het device HDMI zien staan. Dan: rechtermuisknop, Update driver. Dan haalt Windows de driver op en moet je HDMI-poort het doen. Ziet Win7 dit niet, dan in Device Manager naar Action en kies: Scan for new hardawre, daarna bovenstaande doen. Succes.