Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een intel t9600 beter dan een core 2 quad q9300?

Ik kan voor een goede prijs een laptop kopen. Daar kan ik 2 keuzen maken. Een met t9600 en een met core 2 quad q9300. Ik ben van plan om er redelijk op te gaan gamen. Ik speel nu battlefield bad company 2, en als de laptop het aankan misschien battlefield 3. Wat is daar dan de beste processor voor? Het zijn voor de rest precies dezelfde laptops met 1440x900 scherm

Toegevoegd na 1 uur:
Heeft er iemand voor dezelfde situatie gestaan, of ervaring ermee want dat vind ik het belangrijkst

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
705

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De 2e cpu lijkt mij beter, maar als je een goedkope laptop gaat kopen, betwijfel ik of er wel een goede videokaart in gaat zitten die deze games kan draaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt op internet heel goed de specificaties vinden op Google. Je typt de naam in met erachter specs. Zo kun je zien dat de ene meer cores of threads heeft. Het aantal hertz zegt helemaal niets. Op bijvoorbeeld www.cpubenchmark.net kun je zien hoe goed ze zijn.

Voor gamen is het ook belangrijk dat je een goede videokaart hebt. Je kunt de minimale eisen van het spel zien op internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding