Welke aansluiting is dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja degene die hier antwoord op weet moet het beste antwoord krijgen AFBEELDING??????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die was op vreemde wijze niet mee gekomen.
hier bij de foto
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toen ik reageerde nog niet
excusses daarvoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is de juiste benaming ?

Antwoorden (4)

Het is een 9 pins connector aansluiting.

Toegevoegd na 3 minuten:
9 pin vivo kabel
vivo is video in en video out
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij een DIN aansluiting, voorloper van de voorloper van de voorloper van de USB :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het voor een beeld is dan is het inderdaad een 9 pin vivo aansluiting.
Deze aansluiting wil ook wel eens gebruikt worden voor 3.5" externe HDD cases, dan wordt hiermee het systeem gevoed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een 9 polige mini-DIN connector, hij kan voor allerlei zaken gebruikt worden.
Het is geen voorloper van USB-pluggen, de voorloper dáárvan zou de 9-polige Canon connector voor de RS 232 poort kunnen zijn, dat is de aansluiting waar vroeger seriële data mee doorgegeven werd.
Er bestaan verloopjes van de 9-polige plug naar een 4 polige mini DIN stekker (een "neefje" van de 9 polige) , veel computermuizen werden daar vroeger mee op de computer aangesloten.