Welke printer moet ik kopen op dit moment? (2012)

Ik ben opzoek naar een goede inkt jet printer, (geen laser printer) met scan en kopie functie. ook is het handig als de printer wifi verbinding kan maken. Ik heb al het een en ander afgezocht maar ik kom er niet uit. mijn prijs klasse is tussen de 100 en 250.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Ik raad je de canon mp280 series aan, alles in 1 kleur, Met een bureaublad optie om iets direct te scannen,

Bij block voor 40 euro :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is genoeg te kiezen, lees wat reviews en vergelijk prijzen. Voor 100 euro heb je een prima printer overigens. Mijn vader heeft onlangs de Epson Stylus Photo PX730WD gekocht en is er erg tevreden mee, misschien is het ook wat voor jou?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou persoonlijk gaan voor Canon.

Bijv. de MG5250.

Alles wat je zoekt voor slechts € 99,00

Bovendien is er goede en goedkope compatible inkt voor te koop.

Kortom een kwalitatief zeer goede printer voor een goede prijs met goede en goedkope (compatible) inkt.