Is het mogelijk om een website te hosten vannaf een router?

Als router heb ik een apple time capsule 3tb

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je zult hem niet als standalone webserver kunnen draaien. Maar je kunt natuurlijk wel een statische website neerzetten op de storage, en die dan vervolgens browsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe moet ik dit dan opzetten? ik hier niets van vinden op internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een html pagina op je storage zetten, en dan een link naar die html geven aan iedereen die bij je storage kan. Of bedoel je dat hij dan ook van buitenaf publiek bereikbaar is? Dat wil je niet op je router, want dan laat je iedereen feitelijk je netwerk binnen, als dat al zo op te zetten zou zijn. Beter neem je dan ergens wat webspace (kan zelfs gratis, al krijg je natuurlijk veel meer bij een betaalde). Wellicht heb je al webspace beschikbaar bij je provider.