Kan mijn pc battlefield 3 aan?

Of waar kan ik het testen?
CanURunIt heb ik al geprobeert.

Ik heb een:
AMD athlon dual-core 5000 processor 2.19.
2,00 GB ram.
Windows 7

Kan je ook de prestaties boosten?

Dank

Toegevoegd na 15 uur:
En een HD 4650 grafische kaart.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1K

Het beste antwoord

Je zal het waarschijnlijk wel aankunnen, maar om het echt mooi en vloeiend te kunnen spelen, zul je denk ik nog 2 GB RAM bij moeten kopen. Wil Je het echt op geweldige graphics, dan zul je een pc moeten kopen met een intel 10000 quadcore processor en videokaart met minstens 2 GB moeten kopen. Dan lig je al gauw aan de 1500 euro...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, omdat ik heb dezelfde computer met dat spel ook :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bedoelt dat je dezelfde processor hebt?
Ga naar deze site http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx en kies daar je gewenste spel uit.
Als je browser vraagt om iets te installeren, accepteer het. Het is echt geen virus!

Het zal je vertellen of en hoe snel je computer het spel kan draaien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lees de extra uitleg voortaan! CanURunIt zegt dat ik need for speed pro street niet kan spelen terwijl ik hem met 250+ fps run.
probeer deze site eens, dan kun je een overzicht krijgen...

http://www.yougamers.com/gameometer/10482/

volgens mij mag jij al heel blij zijn als je net boven het minimum komt ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb gedaan wat je zei maar er staat onder processor 'unknown model' dus kan hij mijn processor niet zien :(.
Hij zegt wel dat mijn grafische kaart voldoende kan.