Waarom wordt mp3 usbstick niet meer gemaakt?

Gewoon usbstick met mp3 en oordopjes! Geen Ipod touch dergelijks...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je vooronderstelling is onjuist, ze worden nog gewoon aangeboden:

http://www.bol.com/nl/p/difrnce-mp870-mp3-speler-4-gb-wit/9000000012049648/#product_images

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hebt zelfs de Sony Walkman:

http://www.bol.com/nl/p/sony-nwz-b172f-walkman-mp3-speler-2-gb-rood/9000000012161599/?Referrer=ADVNLBES00201700099
rose
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar zeker wordt niet zoveel van gemaakt, daardoor moeilijk te krijgen.
rose
11 jaar geleden
Zo heel moeilijk nou ook weer niet, zo moeilijk is bestellen bij Bol toch niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee , vroeger was zoveel keuze's en nu maar ''twee of drie mp3 usbstick'' of zie ik het verkeerd?
rose
11 jaar geleden
Nee, dat zie je wel goed, het aanbod is niet meer zo breed. Maar dat is niet vreemd, omdat de meeste mensen meer functionaliteit willen.