hoe kan je afdrukken met een ipad?

IPad 1 en een draadloze printer

Weet jij het antwoord?

/2500

Er staat een knop weergegeven welke er uit ziet als een vierkantje met een pijl er uit... wanneer je hier op drukt krijg je een aantal opties waaronder druk af

Niet iedere (draadloze) printer kan gebruikt worden vanaf een IPAD. Je moet dus in de specificaties van de printer kijken of dit gesupport wordt. Zelf heb ik een HP printer die dit wel ondersteunt waarvoor ik in de appstore hp-eprint kan downloaden en installeren. Bij mij werkt dit zowel vanaf een Ipad als vanaf een Android Tablet (beiden getest) Nu is me niet duidelijk wat voor draadloze printer je hebt. Sommigen ondersteunen ook email-to-print waardoor je printtaak naar een adres kan emailen waardoor de printer dit vervolgens gaat afdrukken. Als het een heel simpele printer is ben ik bang dat het ook wel eens niet kan werken.

Hallo! HP heeft een aantal apps ontwikkeld waarmee kan worden geprint vanaf blackberry, android en IOS. en de link naar de app waarmee je kan printen op je ipad: http://itunes.apple.com/us/app/hp-eprint-service/id424306797?mt=8 Als het niet is gelukt horen we het graag! groeten, Bartcho

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100