hoe kan je afdrukken met een ipad?

IPad 1 en een draadloze printer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Ritsuka
11 jaar geleden
Welk merk en type printer?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een HP printer, type ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Type laserjet M1217nfwMFP

Antwoorden (3)

Er staat een knop weergegeven welke er uit ziet als een vierkantje met een pijl er uit... wanneer je hier op drukt krijg je een aantal opties waaronder druk af
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, maar hij geeft aan: " geen air-printer gevonden" hoe koppel je de printer dan?
Niet iedere (draadloze) printer kan gebruikt worden vanaf een IPAD. Je moet dus in de specificaties van de printer kijken of dit gesupport wordt. Zelf heb ik een HP printer die dit wel ondersteunt waarvoor ik in de appstore hp-eprint kan downloaden en installeren. Bij mij werkt dit zowel vanaf een Ipad als vanaf een Android Tablet (beiden getest)
Nu is me niet duidelijk wat voor draadloze printer je hebt. Sommigen ondersteunen ook email-to-print waardoor je printtaak naar een adres kan emailen waardoor de printer dit vervolgens gaat afdrukken.

Als het een heel simpele printer is ben ik bang dat het ook wel eens niet kan werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat om een HP type laserjet M1217nfwMFP
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens deze specs zou het moeten kunnen: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2399628,00.asp Ook zou je printers volgens deze site printen via email moeten ondersteunen.
http://en.wikipedia.org/wiki/HP_ePrint Ik adviseer je om de gebruiksaanwijzing goed te raadplegen en eventueel documentatie op te zoeken op de HP website.
Hallo!

HP heeft een aantal apps ontwikkeld waarmee kan worden geprint vanaf blackberry, android en IOS.

en de link naar de app waarmee je kan printen op je ipad:
http://itunes.apple.com/us/app/hp-eprint-service/id424306797?mt=8

Als het niet is gelukt horen we het graag!

groeten,

Bartcho
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met HPeprint is het tot nu toe nog niet gelukt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het met HPeprint niet wordt ondersteund zijn er nog aantal andere apps.
Het nadeel is dat deze andere apps wel betaald zijn, ik ken namelijk geen gratis print apps. De app uit de link hier onder gebruik ik thuis voor mijn HP printer die niet werd ondersteund door hp zelf, maar wel door deze app.
ze hebben een probeer app, om te proberen of de app werkt als je hem volledig wil gebruiken voor printen zul je hem moeten aanschaffen voor 6 dollar. http://itunes.apple.com/us/app/printer-pro/id393313223?mt=8 hopelijk heb ik je zo goed geholpen, Bartcho