Mijn rechtermuisknop doet het niet meer op het bureaublad of in mappen, wat kan het wezen?

Mijn rechtermuisknop doet het nog wel bij het kopiëren van dingen vanuit het internet of zoiets, hij doet het ook in taalbalk. Het enige waar hij het niet doet is op het bureaublad en in mappen. Slepen en neerzetten is aangevinkt dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb nog windows xp, en gebruik een USB muis van logitech.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb je een andere muis al geprobeert?

Antwoorden (1)

Dan kan het zijn dat ie kapot is. Een nieuwe kopen dus...