M'n geheugenkaart word niet herkent, wat moet ik doen?

Hallo iedereen,
Ik zet elke dag muziek om m'n (SanDisk 8 GB) geheugenkaart net als vandaag ik zette er dit keer ook wat foto's bij, daarna stond er dat hij niet meer werd herkent en dat er een indeling werd vereist...(welke indeling?)
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Op de ene of andere manier is je partitietabel dus weggeraakt ?
zit niet veel anders op dan hem opnieuw te formateren
doe dat het liefst in je mp3 speler zelf
ik vermoed dat je alles nog wel op je pc hebt staan dus je verliest er niets door.

staat er wel iets op dat van belang is probeer eens met recuva
de zaak terug te krijgen .

dat werkt zelf na een formatereing nog wel
maar wacht er dan niet mee. en zet er even niets anders op voordat je de oude bestanden weer terug hebt
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, hartstikke bedankt voor dit antwoord.
Al mijn bestanden staan gewoon op de pc.
Hoe moet ik eigenlijk mijn geheugenkaart formateren?
Kan dat ook op mijn mobiel??
Hartstikke bedankt.
groetjes..
capthavoc
11 jaar geleden
ja dat moet kunnen staat vast wel onder instelling o.i.d
vaak zal de gsm vragen of je wilt formateren als je iets van ee foto maakt en je die nar extern geheugen stuurt
hij zal dan merken he je hebt geen sdkaart of de kaart moet geformateerd worden wilt u deze formateren ? gewoon yes of ja kiezen