Mijn Speedlink draadloze headset werkt niet. Wat kan het zijn?

Ik gebruik Windows 7. Drivers zijn geinstalleerd en de headset wordt gewoon herkend. De headset gaat wel aan, je hoort ook een duidelijke 'plop', maar als ik verbinding probeer te maken dan gebeurt er niets.

Volgens de lampjes maakt hij wel verbinding, maar het geluid blijft uit. Alle geluidsicoontjes staan aan en het werkt dus ook goed in Windows.

Ik krijg hem heel af en toe wel aan de praat. Dat beschouw ik als een lucky shot. Ik doe dan niets anders dan de headset aandoen, de connect knop indrukken en binnen 3 seconden heb ik geluid. Maar het kan een half uur later met dezelfde settings niet lukken.

Het is een 2.4ghz versie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Kan het zijn dat je hem hebt uitgeschakeld in het configuratiescherm van windows. Dit doet windows 7 nog wel eens. Kijk onder hardware en geluiden. Daar moet hij vanzelf aangegeven staan. Mocht hij wel ingeschakeld zijn dan is dat het niet :P. Verder voor welk programma gebruik je hem, ik heb bijvoorbeeld voor msn hetzelfde probleem gehad. Oplossing toen was dat ik stuurporgramma heb verwijderd en ze daarna handmatig heb geinstaleerd. Laat me het even weten dan probeer ik een oplossing te vinden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien is de batterij niet goed opgeladen of heeft ie een los contact van binnen?