Ik zoek een laptop voor normaal huis-tuin-keuken gebruik. Wie heeft tips ???

Ik heb nu een 2e-handse Dell Latitude d830 met o.a. al een kapotte accu. Belangrijke punten zijn voor mij dat de laptop niet te heet moet worden. Max 15.4 inch en een redelijke werksnelheid. Een goed werkend qwerty toetsenbord zonder kuren. En uiteraard een sterkere accu. Bedrag tot 700 euro.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Het beste antwoord

In principe kun je gaan voor welk elk (goed) merk, zoals HP, Sony, Asus Lenovo.

Als ik jou was bleef ik weg bij Acer en Packard Bell (o.a.)

Ik heb een site bijgevoegd waar je diverse modellen kunt vergelijken.
Heb ze vast voorgesorteerd op schermgrootte. ( ca, 15,4 ")

Toegevoegd na 10 minuten:
Persoonlijk vind ik deze wel goed.

i5 processor
6 GB geheugen
NVIDIA GeForce 610M
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben intussen flink aan het vergelijken gegaan van diverse modellen... zowel live in de winkel als via internet...

Andere antwoorden (2)

Er zijn tegenwoordig aanbiedingen van apple voor de oudere macbook. Die kan je voor helft van de prijs kopen dus €600,- ik raad je dat zeker aan want apple werkt veel stabieler en windows heeft waar apple 500 mb voor nodig heeft windows 2 gb bijvoorbeeld. Mocht je apple vervelend vinden omdat niet alle software wordt ondersteund kan je een deel van je hdd (hard disk drive - harde schijf) laten converteren naar windows gedeelte. Dit staat standaard op iedere computer van apple
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is heel erg lastig te zeggen aangezien het per persoon verschillend is ik zal je dan ook aanraden dit even te doen:
http://www.microsoft.com/nl-nl/windows/laptop-kopen/advies-bij-laptop-kopen.aspx