Upgrades Naar meer ram ik zo graag meer uitleg willen ?

Ik heb een mac 1ram en ik zou graag upgraden Naar mountain lion . maar ik heb maar 1 ram dus zal ik ram kopen
Maar ik zou graag meer uitleg willen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
RAM staat voor Random Acces Memory, kort en simpelweg uitgelegd wordt RAM gebruikt door elk programma en ding wat er gebeurt op je apparaat. Hoe meer RAM hoe meer dingen je computer op een moment kan doen, sommige programma's hebben ook meer ram nodig om te werken. Photoshop bijvoorbeeld gebruikt zoveel mogelijk, en simpele programma's gewoon een klein beetje. En omdat je 1GB ram hebt raad ik je zeker aan om meer RAM te komen.

Antwoorden (1)

Als je maar 1GB RAM hebt in je computer dan zou ik zeker meer kopen. RAM geheugen kun je in elke computerwinkel kopen. Let wel op dat je de goede soort koopt, er zijn heel veel verschillende soorten, waarvan de meeste niet in je computer passen.
Wat voor computer heb je? Met het handige programma Mactracker kun je uitvinden wat voor mac je hebt en wat voor geheugen er in past en hoeveel maximaal. Je kunt ook op de website ifixit kijken welk model mac je precies hebt en wat voor geheugen je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ff reageren op eerder antwoord, ram kan je niet zomaar erbij kopen, ligt aan pc en belangrijker je kan het alleen via apple bestellen anders heb je later een probleem als er zich een fout in je pc voordoet waardoor hij moet worden opgestuurd