Kan ik geluid uit mijn interne speakers laten klinken en tegelijkertijd uit de koptelefoonuitgang? Op een imac

Dus als ik muziek afspeel, wil ik geluid via mijn koptelefoonuitgang hebben (deze gaat naar mixer, versterker en grote speakers) Maar dan wil ik tegelijkertijd dat het geluid ook uit de internet speakers van mijn iMac komt.

Hoe kan ik dit regelen?
want ik kan het niet vinden via instellingen?
Is daar misschien een programmaatje (app) voor?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

nee sorry dat kan niet.