In VM Ware 2 USB geluidskaarten?

Ik heb 2 geluidskaarten (USB). Alleen als ik VM ware met windows XP opstart, staat er maar 1. Weet iemand of dat mogelijk is, 2 geluidskaarten in VM Ware?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Als het goed is kan je na het stoppen van de virtual machine de instellingen wijzigen daarin kan je xtra hardware toevoegen probeer van daar uit de extra kaart toe te voegen

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier is een linkje waar je de instellingen kan zien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je Vmware opstart kun je onderin de devies actief maken.

Toegevoegd na 30 seconden:
devies moet device zijn