wat is de beste monitor voor de Alienware Aurora?

niet te duur aub ;)

Toegevoegd na 3 minuten:
dit zijn mijn instellingen:

KLEUR KEUZE
Alienware Aurora (R3) 875W-chassis (Matte Black)

PROCESSOR
Intel® Core™ i7-2600 (6 MB cache) Quad Core Processor met overclocked Turbo Boost naar 3,9 GHz

BESTURINGSSYSTEEM
Legitieme Windows® 7 Ultimate, 64-bits, Nederlands

GRAFISCHE KAART
3GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GTX 590

GEHEUGEN
3072MB (3x1GB) 1333MHz DDR3 Memory

HARDE SCHIJF
500GB - SATA-II, 7,200rpm, 16MB Cache bewerken
OPTISCH(E) STATION(S)
Blu-ray Disc-rw-station (Blu-ray/cd/dvd lezen en schrijven)

GELUIDSKAARTEN
Soundblaster¿ XFi¿ Titanium PCIe card

MEDIASTATIONS
Alienware 19-in-1 Media card reader

en ik hou van shooters en sandbox games

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Kimath
12 jaar geleden
Tip: monitor met lage ms, dat is beter voor shooter games.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus je koopt een Alienware(!) PC en je wilt niet te veel geld uitgeven aan een monitor?
Als je toch al zo veel geld uitgeeft aan zon monster zal ik niet ineens gaan besparen op je beeldscherm.
Kijk eens op http://www.mycom.nl/Veiling/Default.aspx
Hier komen regelmatig beeldschermen voorbij die voor een leuk prijsje op de kop te tikken zijn, hoogstens met beschadigde verpakking oid.

Antwoorden (1)

Je configuratie heeft helemaal niks van doen met wat voor soort monitor je moet kopen. Het gaat altijd om wat je er mee wil doen. In jouw geval gamen dus dan zou ik voor een TN-paneel gaan omdat die minste lag hebben. Neem ook een lekkere hoge resolutie. zoiets als dit.