Is het verschil tussen 8GB en 16GB RAM goed te merken?

Ik was een MacBook Pro review aan het kijken en in de MacBook zat 16GB aan RAM. Het ligt er natuurlijk ook aan welke programma's gebruikt worden maar 16GB lijkt mij dan erg overdreven. Is er echt verschil in te merken of is het gewoon om er duur uit te zien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
3.6K

Het beste antwoord

Ligt meer aan het feit of je het echt nodig hebt of niet. Als je iemand bent die echt de hele dag zware programma's draait dan kan het nog wel eens handig zijn. Maar ben je puur iemand die alleen wat internet of zijn mail checkt dan is 8 GB echt meer dan voldoende. In dat opzicht is het inderdaad wel om er duur uit te zien als je het nodig perse nodig hebt.