Hoe kan ik hardwarewijzigingen detecteren?

Mijn geluid van mijn laptop doet het niet meer. Ik hem een windows 7 laptop. Als ik het probeer te herstellen staat er ''Hardwarewijzingen zijn mogelijk niet gedetecteerd''. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
2.4K

Het beste antwoord

U heeft eigenlijk twee vragen, de eerste is uw audio en de tweede is uw hardware detectie.
Ik begin met de audio
U heeft het over proberen te herstellen, maar wat zijn uw ondernomen acties.

U heeft het over een laptop, staat de audio niet fysiek uit ( toetsencombinatie Fn+? of een schuifje o.i.d. )?

Heeft u gekeken in apparaatbeheer, of u drivers wel op orde waren.
Even verwijderen en opnieuw laten detecteren en instaleren.

Of via Microsoft http://support.microsoft.com/fixit/
En dan de aanwijzingen volgen

Hardware detectie
http://support.microsoft.com/mats/hardware_device_problems/nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je het beste een systeemherstel kan doen.

Klik op Start-Alle Programma's-Bureauaccessoires-SysteemWerkset-Systeemherstel en selecteer een herstelpunt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt ook nog even op de site van Microsoft kijken.