Hoe moet je een externe hardeschijf via het netwerk van Apple's Time Capsule delen?

Ik heb 2 harde schijven één van Western Digital van 2 TB en één van Lacie van 500 GB. Wanneer ik de Lacie met de usb poort van de Time Capsule verbind verschijnt die op mijn windows 7 laptop in computer/netwerklocaties. Wanneer ik de Western Digital verbindt lijkt er niks te gebeuren. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Als ik het goed heb is er een optie om hem te delen op het netwerk, staat volgens mij gewoon bij de instellingen van de schijf (eigenschappen venster).... Zeg ik met enige twijfel, ik gebruik os x niet meer sinds dit niet meer kan op mijn pc ;) en das lang terug xp