Hoe zorg ik ervoor dat mijn printer weer zwart print ipv heel lichtgrijs?

Ik heb een stel nieuwe inktpatronen in mijn HP printer (LaserJet 1312 MFP ofzo), maar als ik iets uitprint wordt de middelste verticale baan heel lichtgrijs. Print ik in kleur, bijvoorbeeld blauw, dan wordt de middelste baan ook heel lucht, dus bijvoorbeeld zachtblauw ipv donkerblauw. Waar kan dit aan liggen en hoe los ik het op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
17.1K

Antwoorden (4)

Je moet onder je printer instellingen eventjes het contrast op hogen. Dit kan helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Printkop schoonmaken. Die is zelfreinigend, ff de gebruiksaanwijzing lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je spreekt jezelf tegen, waarom zou je een printkop die zelfreinigend is schoonmaken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O,o wat zijn we weer slim bezig. Ben jij de vragensteller?? Ga een cursus volgen, dan ben je lekker bezig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nope, ik ben niet de vragensteller maar je geeft een onzinnig antwoord en daar reageer ik op. toevallig volg ik deze vraag omdat ik hetzelfde probleem heb en ik hoopte op een goede oplossing, niet dus....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor jij wil ik het probleem oplossen. Koop een nieuwe printer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je er niet zo goed tegen kunt dat mensen reageren op een antwoord kun je misschien beter een andere hobby gaan zoeken Willem, ga lekker vissen ofzo...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hou niet van vissen. Ja, een haring gaat er wel in.
de meeste printers hebben een zelfreinigings programma dat wil wel eens helpen
zie printer eigenschappen daar zit meestal de tab waar ook de reinegings programma zit of je hebt er apart HP software voor
capthavoc
11 jaar geleden
Volgens mij staat je printer in een eco- c.q. concept-modus ingesteld. DAt moet je dus even weer uitschakelen :).
Want als (zoals de anderen opperen) je inkt bijna op is of dat de printkop schoongemaakt moet worden, dan merk je dat (ook) door plaatsen waar _helemaal_ geen inkt meer komt.