Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke PCTV stick-DVB-t ontvanger werk nou echt goed op je Laptop in de achtertuin ?

Kan ik het signaal overzetten naar een groter beeldscherm

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
908

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met dvb-t heb je ofwel beeld ofwel geen beeld. Iets tussenin bestaat niet bij een dergelijk digitaal signaal, dit in tegenstelling met een analoog signaal waar je beeld "met sneeuw" kan hebben. Meestal is het zo dat, als je je antenne voldoende hoog kan plaatsen, je op de meeste plaatsen ontvangst zal hebben. Ik weet dat ik eigenlijk je vraag niet heb beantwoord maar je weet nu toch iets meer over het digitaal tv-signaal dat dvb-t (digtal video broad casting terrestrial) eigenlijk is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ze zijn allemaal wel goed hoor ,maar alles hangt af van de antenne ! 1 cm verplaatsen kan al beter beeld opleveren maar dan moet je terug je kanalen scannen. En ikzelf werk met een ontvangstversterkertje ( is maar een 5 cm groot ) wat ook veel doet en je hebt dan ook een bloktransformator nodig dan .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het hangt er erg vanaf waar je achtertuin is.
Zit je binnen 5 kilometer van een zendmast dan werkt het al snel goed. Daarbuiten moet je toch echt aan een serieuze antenne gaan denken.

Toegevoegd na 1 minuut:
NB: de meeste dvb dingetjes hebben geen mogelijkheid voor een smartcard en dan ontvang je alleen nederland 1,2,3 en de regionale zender.
Dus niet rtl4,5,6,7,8,9 en 10....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding