printer kan wel testpagina en foto afprinten maar niets anders, word ,exel, etc ? Hoe kan dit ? en wat kan en mag ik doen ?

hp printer, volgens pc dokter zou deze goed moeten werken.
Heb software printer er al af gegooid en terug geinstalleerd , maar helaas geen oplossing. Er is tevens genoeg inkt in alle printcapsulles. Volgens de winkel zou de printer kapot zijn en moet ik een nieuwe kopen. Maar ik vraag me af , hoe komt het dat de printer wel een diagnostiche pagina kan afdrukken ,en een testpagina en de pc docter van hp zegt geen probleem en toch print de printer enkel de eerste lijnen van een document en stopt dan !Via aparaatbeheer, staat ook alles ok , nergens vraagtekens of etc. Is deze printer nu echt voor de vuilbak bestemd? Ik heb nog veel capsules liggen van de 363. Graag jullie advies ! Dank bij voorbaat

11 jaar geleden
in: Hardware
2.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De printer is niet kapot, hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor printer is het?
doralien
11 jaar geleden
Het is een HP Photosmart D7260.

Het beste antwoord

Het klinkt alsof de instellingen van Windows zelf verkeerd staan maar dat is van een afstand niet op te lossen. Als je printer wel afbeeldingen afdrukt, is je printer zelf niet kapot. Laat er iemand naar kijken die de printerinstellingen ter plekke kan wijzigen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heeft u al eens geprobeerd met een ander kabel ?
Ook kan het best zijn dat u printer geen karakters of fonds meer herkent.
Best eens een kijkje nemen op de HP-website.
Daar vindt u alle drivers, contactadres, technische hulp, forum, enz. Succes.