Wat is het beste voor de accu van mijn macbook pro?

Als hij volledig opgeladen is, de oplader erin laten zitten, of de oplader eruit halen en er pas weer in doen als de accu bijna leeg is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik maak ook gebruik van de macbook pro. Ook constant aan het lichtnet gekoppeld. Als de accu volledig is opgeladen dan gaat het lampje op het plugje op groen. Hij maakt dan automatisch gebruik van de directe stroom voorziening i.p.v. deels het opladen van de accu. Je merkt ook dat, wanneer je de plug eruit haalt, dat de macbook overschakelt naar een zuinigere stand. Pas dan maakt hij gebruik van de ingebouwde accu. Dus mijn advies: altijd aangekoppeld houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thx voor de reactie, voortaan toch maar in het stopcontact die handel :P

Andere antwoorden (1)

Ha die chmvosse....
Ik heb zelf ook een Macbook Pro die altijd aan het lichtnet hangt.
Accu's slijten het snelst bij veel laden en ontladen.
Bovendien zijn je prestaties het beste met de stekker in het stopcontact.