Als ze er zijn wie kan mij een goede digitale (HD) TVkaart voor in de pc aanraden die geschikt is voor Ziggo?

Ik kan nergens die dingen vinden. Nu weet ik dat het decoderen een probleem is in nederland, maar ik vind het nu wel erg lang duren ..... :(

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je moet hier op zoek gaan, desnoods even registreren.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een digitale (HD) TV kaart is bij een gerenomeerde ellectronicazaak te koop. Ook zou je contact op kunnen nemen met Ziggo. Nadeel is dat je wel ff in de wachtrij zit maar daar staat dan wel weer tegenover dat je een goed antwoord krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, dan mag je mij vertellenvertellen welke kaart dat mag zijn, ik kan em niet vinden. En ziggo ondersteund deze kaarten niet.