Kan je dat irriterende lichtje van de ingebouwde cam in pc afleggen?

vraag spreekt voor zich

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
5.8K

Antwoorden (4)

Ik neem aan dat je bedoeld of het uit kan? Gewoon even zwart maken met een watervaste stift.
Je weet dan echter niet wanneer hij aan staat of niet en dat kan tot behoorlijk vervelende situaties leiden lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
stukje tape..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan via apparaat beheer je cam uitzetten. rechtermuisknop erop en het apparaat uitzetten. Simpel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de software die bij je webcam zit, is er waarschijnlijk een optie om de helderheid van je beeld in te stellen. Die zou je dan helemaal terug moeten zetten. Je riskeert wel dat je op de cam dan helemaal niet meer te zien bent of tenminste het beeld slecht is. Andere optie is natuurlijk om er met een plakbandje en een stukje papier oid een soort doekje ervoor te hangen die je opzij kunt doen als je de cam wil gebruiken. Suc6