hoe kan ik draadloos internet instellen op mijn dell inspiron N5010(windows 7)?

ik heb windows 7 opnieuw op mijn laptop gedownload, maar nu zie ik rechtsonder de functie draadloos internet of wifi ofzo niet meer staan... ik heb alle drivers gedownload die op de dell support website staan... hoe komt dit en wat moet ik doen???

PS: mijn touchpad doet het ook niet goed. ik kan er namelijk niet mee scrollen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Bij zoeken moet je draadloos internet typen en dan kom je erop. En voor hè touchpad moet je naar je instellingen gaan en eens kijken dat je snelheid er iets te maken heeft. Of wel is je laptop kei traag omdat er teveel programma's op staan