Welke Android-Toestel is snel?

Ik ben opzoek naar een Android toestel is snel, voor games mooi uiterlijk scherp beeld etc? Liefst van 2012?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Het top-toestel van dit moment is de HTC One X. Later dit jaar verschijnt ook de Samsung Galaxy S3, het top-toestel van Samsung. De Galaxy S2 is alweer wat ouder, maar ook nog steeds een topper.
bamibal
11 jaar geleden
Bamibal geeft nu een paar mooie toestels maar van het onbekendere merk sony in telefons dan, zijn die nieuwe xperias, allemaal hd, allemaal playstation certified, dus is zo ie zo snel, en ik zou geen samsung kopen je koopt nu een duur toesetl maar het wordt niet eens ondersteund, mijn verhaal, ik heb nu drie maanden die nieuwe galaxy tab 10.1 maar er wordt beloofd dat er een updatein april zou uitkomen naar ics, heb het nog steedsniet, samsung komt zijn beloftes niet na de toestellen? Niks mis mee op het feit na dat samsung er zo veel troep in stopt met hun samsung werkomgeving en zo dat dingen heel erg gaan haperen, dat heb ik nu niet irritant het gaat gewoon niet vloeiend meer, en op internet als ik aan het typpen ben dan kan ik niet een normaal iets bewerken en dat streepje staat heel ergens anders, met andere worden glitch in de browser, komt er nog een update, mischien als samsung er trek in heeft.

Hiermee wil ik dus zeggen dat niet altijd de grootste bedrijfen de beste zijn ik ken iemand die had een htc one gekocht, na een week stuk, nooit gevallen, en alhelemaal nooit nat geworden, maar na de fabriek, vloeistof schade garantie weg geld weg! De grote bedrijfen naaien je soms gewoon met sony heb ik wel goede ervaringen mee evenals motorola, daarom raad ik je dus deze twee toestellen aan:

De nieuwe motorola droid razr maxx, heeft heel lange batterij duur mijn hoogtepunt om zelf te kopen dit jaar, en de nieuwe xperias van sony

Links:
http://www.motorola.com/Consumers/US-EN/Consumer-Product-and-Services/Mobile-Phones/DROID-RAZR-MAXX-by-MOTOROLA-US-EN

De motorola is ook nog eens de editors choice van 2012,
En sony dit is een link naar de xperia s, nadeel batterij gaat iets wat sneller lleeg door het reality scherm en al die extras,
http://www.sonyxperias.org/

Succes!