Wat is een mooie game headset met surround geluid?

Prijs moet niet te duur zijn zoals 100 euro, maar 60 bijvoorbeeld kan nog, en 70. Als het maar en goede is met surround geluid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je deze vraag niet 16 uur eerder ook al eens gesteld?
http://www.goeievraag.nl/vraag/goedkope-goede-surround-geluid-headset.324283 gaan we je niet snel genoeg? -> gemeld voor verwijdering
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik moest die vraag nog verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eNdEmiOn, wat probeer je te zeggen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Want het is om te gamen he. (En af en toe muziek luisteren en dergelijke op de laptop).

Antwoorden (3)

Je zou een naar een RAzer Electra kunnen kijken, die is maar 60 euro en werkt heel erg goed.
http://store.razerzone.com/store/razerusa/en_IE/pd/productID.234280400/parentCategoryID.35096300/categoryId.35209700
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.beslist.nl/computers/d0000695741/25KVo5yZo6RenpySlaSe/Creative_Sound_Blaster_Arena_Surround_USB_Gaming_Headset_%28_51EF0180AA002_%29_Hoofdtelefoon_%28_oorkap_%29.html%22.html
dit is een mooie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die stuurde ik jou via skype xd.
Zelf heb ik al een tijdje F540 headset van Logitech.

Ik speel MMO en omdat je dan soms uren achter elkaar achter de computer zit. Was het belangrijk voor mij dat het comfortabel blijft. Dit is zeker het geval! Ook is die 20% goedkoper nu op Bol.com

*Mensen horen je goed!
*Geluid is echt geniaal!
*Zit extreem comfortabel voor uren game plezier!

Zie bron voor link bol.com :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Hij is wel over je budget. Maar wilde het toch even aanraden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die is wel een beetje duur ;). Nog andere suggesties?