Ik heb even gezocht op goede gaming muizen maar nu moet ik een keuze maken, ik moet kiezen uit (zie beschrijving) Wat is de beste keuze?

Logitech G500
Razer DeathAdder Black
Mionix Saiph 3200 Gaming Mouse

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb zelf de Logitech, en daar zweer ik bij. De andere merken ken ik niet dus daar kan ik niet over oordelen. Ik vind van de logitech de gewichtjes heel erg fijn. De muis is daardoor wat zwaarder dan normaal. En hij heeft een laser ipv. optisch, dus hij werkt op elk oppervlak. Mijn vorige G500 is net stuk gegaan, na 4 jaar intensief gebruik (kat heeft kabel gesloopt) en ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat het nieuwe model wat minder zware gewichtjes heeft.

Ik zou voor razer gaan die ken ik echt als gaming gear en zeer goede kwaliteit

Het lijken mij alle 3 prima muizen. Persoonlijk zou ik naar een winkel gaan waar je ze allemaal even kan uitproberen. Ik heb zelf de Logitech en de Razer. Waarbij de Logitech bijvoorbeeld iets boller is waar je, je hand legt. Of je dit fijn vind hangt natuurlijk helemaal van jezelf af. Daarom is mijn advies: neem degene die het beste in je hand ligt. Als het geen verschil maakt zou ik voor de goedkopere van de twee gaan, of de muis nemen die jij het mooiste vind.

Ik heb zelf de Logitech, ik ben er erg tevreden over. Echt een aanrader.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100