Welke behuizing kan ik het beste kiezen?

Ik zoek een goede behuizing voor mijn nieuwe game-pc.

Ik zit te twijfelen tussen de MS-Tech CA-0300 ATX Midi Gaming Tower, de Cooler Master CM 690 II en de Cooler Master HAF 912.

Er hoeft niet veel ruimte of zo te zijn, ik hoef maar één harde schijf, één CD-speler en een kleine videokaart.

Wat ik belangrijk vind is dat de meegeleverde ventilatoren goed koelen, maar niet te lawaaierig zijn.

Tips?

12 jaar geleden
in: Hardware
peterjbruins
12 jaar geleden
Ja, dat is zo, vegterb. Dat kan toch? Of is dat verboden?

Het beste antwoord

Ik heb de Cooler Master CM 690 II en ben er zeer blij mee, een vriend van mij heeft volgens mij die ms tech, maar heeft vooral bij highpre games teweinig cooling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
ok, ik ga de cm 960 ii doen.
peterjbruins
12 jaar geleden
oke

Andere antwoorden (1)

Zelf heb ik de HAF 912 plus, Deze koelt prima.
Maar het is wel een grote kast, als je maar 1 drive en 1 hardeschijf er in stopt is het misschien wel wat overkill