Meestal middels een knopje achter/onderop. Vaak dusdanig klein dat je met een pen o.i.d. hem in moet drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Meestal zit er een knopje op de router die hem uitschakelt dat helpt of onderaan een RESET knop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is meestal een knopje, er moet ergens in de buurt staan aan/uit ofso. Je kan ook de stekker er uit en weer in doen, wel even 5-10 sec wachten voordat je hem weer erin doet ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan u doen door de stekker eruit te trekken en dan minimum 10 sec. wachten alvorens terug te steken.
Dit garandeert een volledige reset waarbij de elektronica alles weer van nul zal inladen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om je router te resetten moet je alleen maar even de stekker uit de router trekken. Wacht enkele seconden en steek daarna het stekkertje er weer in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onder of achterop je modem of router zit een ingebouwde resettoets, deze moet je (moet aan staan dus) plm 10 a 15 sec inhouden
Als alle lampjes uit gaan en hij weer opstart mag je m pas loslaten
Daarna zou je eigenlijk met een kabel aangesloten je draadloos netwerk weer moeten instellen

Succes