Probleem met twee video kaarten in mijn laptop, de laptop gebruikt de beste videokaart niet. Hoe los ik dit op?

Ik heb in mijn HP Pavillion 2 video kaarten: een intel hd graphics en een amd Radeon 6770 hd. Mijn probleem is dat mijn computer mijn AMD video kaart niet kan gebruiken en daardoor kan ik desondanks een goede videokaart niet gamen. Processor is verder gwn goed 2,2 ghz quad.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
2.7K

Antwoorden (2)

Geef aan in de BIOS dat je Radeon je 'primary videocard' is.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan wel een beetje op mijn computer, maar in de bios rommelen zit daar nog niet bij.. Kun je misschien ook specifiek uitleggen hoe ik dat doe?
escape
12 jaar geleden
Helpt dit dan misschien?
http://www.wikihow.com/Install-a-New-Video-Card-in-Your-HP-Pavilion-6630
om in te stellen welke videokaart er wordt gebruikt doe je het volg
1. open het apparaatbeheer. dit doe je in windows 7 door op start te klikken en dan het configuratiescherm te openen. druk daar op hardware en geluid en dan op apparaatbeheer met het schild ervoor.
2. nu zie je een rij met hardware soorten. klik op beeldschermadapters .
3. nu zie je in jou geval intel hd graphics en amd Radeon 6770 hd. rechtsklik op amd Radeon 6770 hd en klik op inschakelen. en dan rechtklik bij intel hd graphics en klik op uitschakelen. hoop voor je dat het lukt.