Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn PC valt uit bij het opstarten, sinds er wat op de kast gevallen is. Wat kan het probleem zijn?

Er was laatst wat hard op mijn computerkast gevallen, sindsdien valt de computer vanzelf weer uit als ik hem opstart. Hij werkt een paar seconden, en slaat dan weer meteen af. Waar kan dit aan liggen? Er zit niks los in de kast.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
619

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Heb je de processor koeling wel goed ingesteld? Toen ik dit probleem had, kwam het omdat deze defect was en de mijn pc te warm werd. Als hij te warm wordt valt hij uit.

Toegevoegd na 54 seconden:
"Ingesteld" moet zijn "vastzitten'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Controleer eens of je ventilators nog werken, en anders F8 bij het opstarten wellicht Dat die dan wel doorloopt en kom je in de repair mode draai daar systeemherstel en kijk wat er gebeurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft niets te zien met voorgaande antwoorden want op die korte tijd kan die nooit temperatuur hebben. Ik denk dat het eerden te maken heeft met een losgekomen connector. Door het opgang komen van de koel venlo ontstaan er trillingen.
Best uw kast eens openmaken en alle connectoren eens aandrukken, speciaal op het moederbord. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk, tijdens de bios start worden alle componenten getest. Best uw fan eens controleren, evt vervangen.
Je Windows kan ook beschadigd zijn. Let eens op of je ook een blauw scherm krijgt. Je moederbord kan een haarscheurtje hebben. Je harde schijf kan defect zijn. Je zal wat meer info moeten geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding