Hoe kopieer ik filmbestanden vanuit mijn USB naar mijn harddisk van ziggo Humax? (Weet bestandsextensie niet)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Bestandsdextensies zijn niet jouw probleem. De harde schijven van digitale videorecorders zijn met opzet onbereikbaar gemaakt in het net werk. Dit is gedaan opdat opgenomen programma's en films niet naar een computer - en dus naar internet - gekopieerd kunnen worden. Een kwestie van auteursrechten dus. Uiteraard is dit eenvoudig te omzeilen maar helaas wel de praktijk. Dit houdt ook in dat je, andersom, ook niets naar je harde schijf toe kan kopiëren.....helaas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht wel dat het zoiets zou zijn want ik alles geprobeert qua conversie.bedankt voor deze uitleg