Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben rechtshandig en mijn partner linkshandig. Kunnen we nu twee muizen bij eén computer hebben ( snoerloos) ? Zo ja, hoe?

Ik bedoel: voor de rechtshandige zijn eigen muis en voor de linkshandige de andere muis? Er is nu alleen een Logitech muis zonder snoertje voor de rechtshandige.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
551
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken linkshandige mensen die gewoon met een rechtshandige muis werken, dat is in principe voor een deel aan te leren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En omgekeerd werkt ook

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja hoor, je kan ongelimiteerd muizen aan je systeem hangen, ze zijn dan wel allemaal actief, dus je kan je vriendin ook nog lekker dwars zitten als je dat wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor de suggestie van het dwars zitten :D
Kimath
12 jaar geleden
ik heb een muis en een tablet aan de pc op het werk, het is ook leuk collegaatje pesten die tegenover je zit. Die werkt met de muis, en dan even snel over tablet vegen met je pen, haha.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of een speciale 'usb-stick' kopen en die doen zich voor als een muis voor de computer. Deze stick bedenkt allemaal bewegingen die de muis gebruikt en pest de gebruiker

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding