HP

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.kelkoo.nl/ssc-113501-hp-laptop-15-inch.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook een HP waar ik echt heel tevreden over ben!
Levono thinkpad. Absoluut. Ze zien er niet uit, maar zijn erg stevig, sterk en betrouwbaar en niet extreem duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb daarvan gehoord. is het toetsebord duidelijk en prettig ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je het toetsenbord prettig vind is persoonlijk, maar als je niet van veel poespas houdt zal het zeker aan je wensen voldoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jup van mij zeker een +!!! ( ik wil er 3 geven maar dat kan niet XD )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@villo. ik vind het zeker een fijn toetsenbord, mijn vriendin heeft de oudere T42 maar toetsenbord is prima!! ik zit ook wel eens achter een toshiba maar ik merk tocht dat dit veel anders ia als de Lenovo of gewoone PC.
Twee dingen waar je op moet letten, koeling en evt geheugen...Toshiba, Sony en Dell zijn wat koeling prima!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sony, Asus en HP. Hebben wij de minste problemen mee (ik werk voor Expert)
Acer en samsung is een beetje slap spul.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hebben tegenwoordig bijna allemaal toetsenborden met losse toetsen waardoor ze minder snel stuk gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Levono, niet iedereen kent het, maar het is een super betrouwbare laptop met goede specificaties. Is degelijk, sterk en van hoge kwaliteit.
http://shop.lenovo.com/nlind/nl/en/notebooks/thinkpad

Zelf vind ik het fijn om een merk te kiezen dat gespecialiseerd is in één product. Levono maakt bijvoorbeeld alleen laptops/servers, dit is het enige waar zij zich op richten. Sony maakt weer televisies, audio installaties, laptops, telefoons.
Natuurlijk zegt dit niet veel over de kwaliteit, maar persoonlijk ga ik liever voor een merk dat ergens in is gespecialiseerd.

Maar dit is mijn lijstje voor jou:
-Levono
-HP
-Sony

Voor de rest zijn laptops tegenwoordig wel van vergelijkbare kwaliteit, zoveel verschil als vroeger heb je niet meer. Maar ga niet voor een goedkoop merk dat echt niemand kent. Zo heb ik een oude Sky laptop, waardeloos, alles zit los.