Een usb gat van mijn computer is kapot,waardoor de andere ook,weet iemand hoe je dat kan maken?Of heeft iemand dat zelf gehad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op welke manier is hij kapot? Kun je er wel gewoon een usb apparaat insteken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@mukky nee,hij is kapot gegaan omdat ik de printer er te hard in had gestoken,niks werkt,maar er hoort er dan maar een kapot te zijn?

Het beste antwoord

je zegt dat je hem te hard erin hebt gestopt. Is hierdoor sluiting ontstaan?

Omdat je zegt dat ze alle twee defect zijn, kan je interne hub defect zijn. (dit heb ik gehad). Bij mij was het ook moederboard vervangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee,er is geen sluiting ontstaan,is het dan dat ik gewoon voor dat geld beter,een nieuwe kan kopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plaats even een foto van de connector. misschien is ie nog wel te maken. anders moet je er idd een nieuwe opzetten. dus post ff een foto
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is een connector

Andere antwoorden (1)

Je zal het moduletje met de USB poorten moeten (laten) vervangen. Dit moet gebeuren door een technicus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oowh,okeej jammerr,hoeveel zou dit ongeveer kosten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet zoveel werk. vraag een prijsofferte.