waar zijn mijn bestanden op mijn USB stick?

Ik kopieer een aantal bestanden naar mijn usbstick.
Als ik de bestanden erop heb staan en ik de usb eruit haal en er weer in stop dan staan er geen bestanden op.
Bij 'computer' staat wel dat er bestanden opstaan (omdat de usbstick voor 'X%' vol is..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Ritsuka
10 jaar geleden
Heb je wel goed gekopieerd? En niet alleen een snelkoppeling of zo gemaakt?
Amadea
10 jaar geleden
Heb je de usb-stick wel eerst veilig afgesloten? Het is beter om 'm er niet zomaar uit te halen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
goed gekopieerd en veilig afgesloten.
Ik heb 120gb gekopieerd en er staan alleen bestanden die niet te openen zijn
mijn usb geeft vol aan terwijl er niets op staat :(
Ritsuka
10 jaar geleden
Staan verborgen bestanden aan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
120GB op één USB-stick? Volgens mij zijn er geeneens USB-stick die zo groot zijn... Bedoel je niet 12GB?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb 128gb, waarvan 124 beschikbaar.
Je hebt zelfs 512GB
http://www.interngeheugen.com/prod/35658/kingston-512gb-usb-3_0-datatraveler-hyperx-predator-up-to-240mb-s.html?mpid=51118&gclid=CKqP0vzM9r0CFUTHtAods2oApw Of hier zelfs 1tb bij bol.com http://www.bol.com/nl/p/1tb-usb-3-0-datatraveler-hyperx-predator/9200000020154554/?Referrer=ADVNLGSA0020139200000020154554
Ritsuka
10 jaar geleden
waarom zou je zo'n duur ding nodig hebben? Ik heb een 32 gb van 17 euro en dat werkt prima
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bent dan beter af met een externe harde schijf met USB-voeding. 500GB heb je dan al voor minder dan €80,-. Maar het is natuurlijk je eigen keus :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Usb heeft me maar €11 euro gekost op ebay...
Amadea
10 jaar geleden
Dan is ie hoogstwaarschijnlijk stuk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
€11,- voor een USB-stick van 128GB? Tenzij het een ontzettend scherpe prijsactie zou zijn geweest, is dat niet mogelijk ;)
Zoals hieronder al wordt aangegeven, is het hoogstwaarschijnlijk een 'fake' USB-stick.

Antwoorden (2)

Als jij gaat kijken staat er onderaan het scherm een regel welke extentie's er allemaal bekeken worden, staat die op "alle"? als deze bijvoorbeeld op "Jpeg" of "Docx" staat zal de verkenner alleen maar die extentie's laten zien
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb gezocht, ik kwam uit op een corrupte schijf oid.
Hoeveel GB heeft je usbstick? Is het een stick van een bekend merk? Heb je deze op internet gekocht?
Er worden USB sticks verkocht die tussen de 100 en 1000 gb beloven. Leuk, maar het zijn fakes. Deze zijn zo ingesteld, dat je computer ze wel "lezen" kan en zeggen kan dat je nog zoveel vrij hebt, maar in werkelijkheid hebben ze slechts een paar megabyte plaats. Jouw PC ziet dat niet. Dus kopieert hij netjes al je grote bestanden naar de USB stick, maar in werkelijkheid zal er niks op komen. Daarom zie je dan ook niks wanneer je de stick naderhand weer wil lezen.