Ik houd me bezig met internet broadcasting via programma's zoal ustream en livestream, waar kan mijn nieuwe laptop het beste aan voldoen?

graag een advies onder de € 500,- en eventueel nog een duurdere aanrader..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Wanneer je alleen gebruik maakt van websites als ustream en livestream heb je geen hele goede laptop nodig, pas wanneer je zelf je video gaat streamen via je eigen netwerk wordt het pas zaak om een dure laptop en server aan te schaffen. Jij gaat uitzenden via de servers en computers van ustream of livestream, het enige wat jouw laptop hoeft te doen, is net zoals in een msn videogesprek, te verzenden naar de des betreffende website.

Een prima laptopmerk is hp of asus. Een laptop moet wel minimaal een Intel Core 2 procesor, 3GB ram en een degelijk videokaart hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf intussen ontdekt dat de eisen voor de processor voor een uitstekende uitzending hoger liggen, maar met een Intel Core 2 processor kan het wel. Ik denk dat mijn processor "op" is. Ben dus toe aan een nieuwe laptop. bedankt voor dit antwoord.