Wat kan dit zijn? Mijn acer laptop scherm wordt roze nadat deze even 5 min niet gebruikt wordt of de screensaver aan gaat?

Niet gevallen, en bij opstarten doet hij dit niet.. Nooit problemen mee gehad, laptop 1.5 jaar oud.

Wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Antwoorden (1)

Het lijkt er op dat de interne kabel die het scherm met het moederbord verbindt niet goed vast zit of defect is.

Als je handig bent zou je eens kunnen kijken of je je laptop MAKKELIJK open kan schroeven om de kabel aan te drukken. Let er wel even op of dit uberhaupt kan en mag (volgens de garantie). Ga niks doen zonder dat je weet waar je mee bezig bent. Als je dit niet durft of wil kan je het beste contact met de fabrikant opnemen.