Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je een Apple TV2 hebt, moet je dan de Apple TV2 jailbreaken om gratis films te kijken, of de iPod/iPad/iPhone?

Ik heb op dit moment een iPad, iPhone en iPod en wil een Apple TV2 erbij kopen. Nu weet ik dat wanneer je films wilt kijken via dat ding, dat je dan in veel gevallen (bij nieuwe films) € 4,50 moet betalen. Ook hoorde ik dat je dus kunt jailbreaken, zodat de films gratis kunt kijken. Moet je dan je iPad/iPhone/iPod jailbreaken of alleen de Apple TV2?

Mocht iemand alles erover weten dan zie ik uiteraard ook graag extra info verschijnen, over hoe dit allemaal werkt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
637
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de films in iTunes moet je altijd betalen ook met jailbreak.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan natuurlijk ook films downloaden op je PC/Mac en die omzetten naar iDevice bestand en die dan streamen naar je Appletv2 doe ik wel (;

Je kan de appletv2 volgens mij jailbrealen ja. Maar weet jiet of je vanaf daaruit ook gratis films kan downloaden om gelijk te bekijken. Moet je even googlen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding