Hoe kan ik mijn videokaart upgraden van mijn laptop?

Het gaat om een Acer Aspire 5735Z-323G32MN volgens mij.
Ik snap het ook niet helemaal.
Ik speel spellen waar minimaal 2.4 ghz voor vereist is minimaal, en het best is 3.0 ghz, ik draai dan op de hoogste resolutie.
terwijl ik zelf 2.0 ghz heb en 4096 werkgeheugen..
Ik heb het volgende MINIMAAL nodig:
3.5 ghz
1 GB RAM
graphic card 256 MB (GeForce 8800 GT of hoger).

Als het kan wil ik geen externe kaart.
Heb wel zo’n gat in me laptop waar ik dat ding in kan stoppen.

Heb trouwens Windows 7 Ultimate.

BVD

Juda

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
2.1K

Antwoorden (3)

Video kaarten in laptops zijn meestal geintegreerd op het moederboard, en niet te upgraden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een laptop upgraden is niet mogelijk. meer geheugen kan wel maar daar houdt het mee op
capthavoc
14 jaar geleden
Videokaarten zijn sinds 2006 ongeveer te upgraden, maar dan gaat het echt om specifieke laptops zoals een aantal XPS modellen van Dell of Xxodd.
Echter zal het zeer moeilijk zijn om aan deze videokaarten te komen en de prijs schat ik rond de 190 euro excl. btw, excl. verzendkosten en excl. inbouwen zijn.

Ik raad hierdoor aan om een andere laptop te kopen voor deze meerprijs.
Het antwoord op je vraag is: Het kan, maar waarschijnlijk niet als particulier voor een normale prijs.