steeds geruis op boksen pc is mijn geluidskaart stuk?

Ik heb al eens andere boksen aangesloten, het probleem blijft zich erchter voordoen, ook als mijn geluid op het stilste zet hoor ik nog geruis. Als ik de muziek wat luider zet heb ik er minder last van

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Probeer eens de drivers te updaten of anders je geluidskaart in een ander slot te steken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een geluidskaart die op het moederbord zit, en heb alle drivers geïnstalleerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is je computer aangesloten op een geaard stopcontact? Zo nee, probeer dit eens. Zo ja, probeer eens een niet geaard stopcontact. Of plak de aarde af met plakband.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, ik zal dat morgen eens proberen. Al wil ik wel effe bijzeggen dat ik daar vroeger geen last van had, en het enkel met deze pc is. Maar ga het toch eens proberen.

Andere antwoorden (1)

Vermoedelijk een ongeaard stopcontact. Gebrek aan aarding van je apparatuur wil nog wel eens de oorzaak zijn van ruis en storing in geluidsapparatuur