Typ bij uitvoeren in (bij windows) "dxdiag", dan naar beeldscherm en je ziet het!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat zie je als het goed is bij het opstarten en anders in je BIOS
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
das best nog wel eens lastig
onder apparatenbeheer kan je in elk geval zien welk merk en type je hebt.
en dan ligt het er soms aan of deze videokart gebruikt maakt van het aanwezige geheugen of dat hij echt zelf ook en geheugen heeft.
Soms is dat zelf opgebouwd uit een deel videogeheugen en normaal geheugen
dus zoek eerst even uit welke type je hebt onder apparatenbeheer.
en zoek dan op internet de kaart met het type erbij

en zelf dat kan lastig zijn
Als je een losse kaart heb of eentje die op het moederbord is ingebouwd

Als ie op het moederbord is ingebouwd zou je op de site van de fabrikant van je moederbord die gegevens moeten kunnen terug vinden.

heb je losse kaart dan vindt je die gegevens terug op de site van fabrikant van de videokaart

succes
capthavoc
12 jaar geleden
Laat je PC runnen door: http://www.pcpitstop.com/ bij hun tests krijg je te zien wat er allemaal in je PC zit.

Of download everest freeware, dit laat ook zien wat er allemaal in je PC zit.