Met bijvoorbeeld een wacon tablet.
Ik heb zelf een intuos4, en werkt er mooi!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met een tekentablet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vraag is voor velerlei uitleg vatbaar. Je kunt rechtstreeks op de computer met Paint een tekening maken. Je kunt ook, als je tekeningen van de kinderen digitaal wilt bewaren, ze scannen en dan als PDF op de computer opslaan.
Amadea
12 jaar geleden
De gemakkelijkste manier om zowel goed te kunnen tekenen als de tekening digitaal beschikbaar te krijgen is een foto nemen van de tekening. Het (artistiek) tekenen met een tekentablet of met een muis werkt niet prettig. Fotograferen is gemakkelijker en sneller dan scannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een Wacom Inkling