Heb een ssd samsung 830 serie 128 GB geinst met win7 ssd op poort 1 hdd op poort 3 start niet op iemand een idee hoe dit komt?

Asus P5K-VM mbord bios op AHCI koppel ik hdd los start hij wel dan hdd aansluiten kan ik beiden zien en gebruiken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer pc opstart krijg het volgende te zien
AHCI poort 0 DVD rom
AHCI poort 1 SSD schijf
AHCI poort 5 --------
daar blijft hij hangen SSD schijf op sata 1 HDD schijf op sata 3 WAt is daar fout aan?

Het beste antwoord

de bootvolgorde in de bios staat verkeerd, en op de hdd staat iets waarvan de bios denkt dat het bootable is?